Word ik de politicus van 2008?

Al enkele jaren verkiest de grootste internetkrant van het arrondissement Leuven de politicus van het jaar. Ze gaat hierbij op zoek naar politici die lokaal/regionaal op een bijzondere manier iets hebben betekend.

Ditmaal viel ik in de prijzen. Ik won de trofee van de best geïnformeerde politicus van 2008. 

 

De redactie motiveerde haar keuze als volgt: ‘Wellicht is de combinatie van een uitgebreid netwerk in de gemeente, goede contacten binnen meerderheid én oppositie en zijn professionele ervaring in de wereld van ministeriële kabinetten en parlementsfracties, daar niet vreemd aan.

Gooi daar een stevige portie gedrevenheid bovenop, en je hebt een schaduwburgemeester buiten de gemeenteraad.’

Voor de volledige tekst, klik hier

 

Maar dat is niet alles, ik ben ook in de running om politicus van 2008 (van het arrondissement Leuven) te worden. Hiervoor moet ik deze week zo veel mogelijk stemmen weten te vergaren.

 

Stem jij ook op mij?

Lees hier hoe het werkt.

Alvast ontzettend bedankt!

Geef een reactie

