Startschot campagne ’09: Theo meets multimedia meets Hakendover

Mijn vijfde campagne in 6 jaar is vanmorgen begonnen. Samen met Hilde Kaspers, Chris Huon en Geert Veulemans bezochten we de paardenprocessie te Hakendover. Het was er op de koppen lopen. De gezellige, ontspannen sfeer viel me onmiddellijk op. Het mooie weer zorgde voor de rest.

Ik ben in bloedvorm, het campagnebeest in me is uit haar winterslaap ontwaakt. Om het met de slagzin van een van mijn beste vrienden te zeggen: ‘Let the beast go!’. Ze zullen van ver moeten komen om me tegen te houden, van heel ver.

Ik ben van plan om de campagne op youtube te zetten, of tenminste korte campagnefilmpjes. Probleem is echter dat ik geen enkele ervaring als cameraman heb… Zo blijkt o.a. uit het ‘grondfragment’ in het tweede filmpje.

Soit, al doende leert men 😉

Geef een reactie

