Campagne ’09: de sfeer van de VU-hoogdagen

Toen ik in 2007 door onze leden verkozen werd tot provinciaal voorzitter, nam ik me voor om zoveel mogelijk eetfestijnen en andere partijevenementen mee te pikken. En dat lukt me tot dusver aardig, met de nodige appreciatie tot gevolg. 

Vandaag was het de beurt aan het jaarlijkse paellafestijn van N-VA Tervuren. Hubert, Monica, Lut, Sam, Lucia, Arthur, Francine en al de anderen vormen samen zonder twijfel de sterkste afdeling van ons arrondissement.

De sfeer zat goed, evenals de opkomst. Het had veel weg van de gouden jaren van de Volksunie, zo liet ik me vertellen door enkele ‘oude ratten’.

Op dit filmpje zie je o.a. tafel- en lijstgenoten Ben Weyts, Tine Eerlingen en pater Jos Verstraeten.

Geef een reactie

