Campagne ’09: XII werken in de pers

 Het Laatste Nieuws 23 mei 2009 
Theo Francken strijkt 12 uur
|<< << 177 van 321 >> >>|
Theo Francken strijkt 12 uur

Theo Francken streek er op los.

Foto

Leuven/Linden

Theo Francken strijkt 12 uur

Theo Francken, N-VA voorzitter van Vlaams-Brabant en Brussel, heeft gisteren 12 uur gestreken. Die actie kaderde in zijn verkiezingscampagne voor het Vlaams Parlement. «Door achter de strijkplank te gaan staan, wilde ik aantonen dat de combinatie werk en gezin een van mijn prioriteiten is», zegt N-VA’er. «Ook het systeem van dienstencheques vind ik absoluut noodzakelijk. Het kost misschien veel geld, maar toch is het maatschappelijk belangrijk voor jonge gezinnen.» De aanvankelijke bedoeling was om 12 uur aan een stuk te strijken in een strijkatelier in Leuven. Maar dat ging lichtjes fout. «Het strijkatelier was gesloten en er kwam een manifestatie tussen. Ik heb dan maar al mijn vrienden opgeroepen om hun strijk bij mij thuis te deponeren.»

(KBH)

© 2009 De Persgroep Publishing
Een gedachte over “Campagne ’09: XII werken in de pers

Geef een reactie

