Gespreksavond met Rik Van Cauwelaert

 Ik ben een fervent KNACK-lezer, en zoals zovelen lees ik het van achter naar voor. Ik begin bij ‘Bladspiegel’, vervolgens ‘Van de Redactie’ en dan lees ik de columns en interviews. Rik Van Cauwelaert vind ik met voorsprong de beste politieke analist van de Wetstraat. Hij schrijft scherper als een scheermes en toch behoudt hij zijn oprechtheid als het over het sociale gaat (in tegenstelling tot het gros van het cynische linkse journaille). Als provinciaal voorzitter ben ik dan ook apetrots om hem donderdag a.s. als gastspreker te mogen verwelkomen op onze provinciale partijmeeting te Kraainem.

N-VA Vlaams-Brabant & Brussel nodigen uit:

RIK VAN CAUWELAERT

Donderdag 12 november 20u

Zaal Cammeland, Lijsterbessenbomenlaan 10 te Kraainem

Inkom: gratis

IEDEREEN VAN HARTE WELKOM!

Geef een reactie

