MEGAPOL gewonnen

 Mijn grappige blogkameraden van het Geheim Antifascistisch Collectief (www.bloggen.be/gac) organiseerden vorig jaar een politieke MEGAPOL naar analogie met de Gouden Elf en MEGASCORE. In plaats van voetballers moest je een ploeg met politici vormen. Punten kon je scoren wanneer een van je politici veel media-aandacht kreeg. Voor meer uitleg, klik hier.

Ik won de MEGAPOL van het GAC met 837 punten en wel met volgende ploeg:

Theo Tuurt’s Team

1/ Yves Leterme                 18
2/ Bart De Wever                18
3/ Bart Tommelein               4
4/ Herman Schueremans       1
5/ Eloi Glorieux                    1
6/ Marijke Dillen                  1
7/ Mathias De Clercq (met dank aan Dirk Verhofstadt die in feite al kleine Mathias’ opiniestukken schrijft) 1
8/ Sven Gatz                       4
9/ Peter Vanvelthoven         12
10/ Jean-Jacques De Gucht   1
                                          —–
                                           61 punten in totaal

Mijn prijs krijg ik ‘onverwijld’ 😉

Een leuk initiatief, spijtig dat ze het voor dit politieke ‘seizoen’ niet herhalen. Ik zou het eventueel van hen overnemen moest het niet zoveel werk zijn… Bij deze doe ik een warme oproep aan mijn linkse kameraden van het GAC om de MEGAPOL te herhalen!

Geef een reactie

