Het gemeenteraadslid dat er geen is

ROB TV draaide gisteren een reportage over het jarenlange uitstel van de renovatie van de gemeenteschool te Binkom.

De reportage kan je hier herbekijken.

Voor de zoveelste keer werd ik door de lokale media voorgesteld als oppositieraadslid, quod non. Oppositielid ben ik, oppositieraadslid ben ik niet. Niet dat ik hier zo zwaar aan til, maar ik wil mijn collega-politici die wél een zitje in de Lubbeekse gemeenteraad hebben weten veroveren, niet voor het hoofd stoten. Onze N-VA-lijst strandde in 2006 spijtig genoeg op een zucht van een gemeenteraadszetel.

Ik dacht nochtans een duidelijke mail naar de redactie te hebben gestuurd.

Van: Francken, Theo
Verzonden: maandag 1 februari 2010 14:38
Aan: redactie@robtv.be
Onderwerp: interview

Beste,

Dank voor het interview. Ik gaf dit interview namens N-VA Lubbeek, waarvan ik bestuurslid ben en dus niet als voorzitter van N-VA Lubbeek of als gemeenteraadslid want ik ben geen van beide.

Ik gaf dit interview al helemaal niet als adjunct-kabinetschef van Vice-Minister-President Geert Bourgeois, maar daar was u waarschijnlijk wel zelf al achter gekomen.

Dank.

 Mvg

TF

www.theofrancken.eu

Soit, zoals ik al eens eerder schreef, er zijn ergere dingen om te ontkrachten 😉

Geef een reactie

