Dumbphone

 

Het is zover, ik heb een dumbphone gekocht. Althans, het is een nieuwe telefoon die ik enkel gebruik om te bellen en te SMS’en. Weg met het altijd en overal online zijn, weg met het constante getril van nieuwe mails, weg met de eis van de eeuwige bereikbaarheid. Minder telefoon geeft meer levenskwaliteit. Maar ook, minder telefoon geeft een hoger vergaderrendement. Less is more.

Wedden dat er in de Wetstraat nog zullen volgen?

Sorry, Steve Jobs en co, maar ik haak af.

Een gedachte over “Dumbphone

  1. Smartphones zijn super.
    Het zijn de mensen die denken onmisbaar te zijn.
    Het zijn de bazen die vinden dat wij steeds online moeten zijn.
    Ik bepaal hoe afhankelijk ik wil zijn.
    Jij bepaald hoe afhankeloijk je wil zijn.

Geef een reactie

