Een woord is een woord

Beste dorpsgenoot,

Zondag beslist u over de toekomst van onze mooie groene gemeente. De campagne loopt op haar laatste benen. Een vraag die ik vaak krijg, is die naar de oprechtheid van mijn lokaal engagement. Wil ik wel echt burgemeester van Lubbeek worden?

N-VA staat voor rechtlijnigheid en wij houden ons woord. Daarom zeg ik heel duidelijk: indien de N-VA de grootste fractie in de Lubbeekse gemeenteraad wordt, neem ik mijn volle verantwoordelijkheid en zal ik het ambt van burgemeester met de grootste zorg bekleden.

Een woord is een woord.

 

Theo Francken

Lijsttrekker gemeenteraad Lubbeek

P.S.: Al onze kandidaten hebben de afgelopen maanden hard gewerkt. Ze verdienen allen uw voorkeurstem.

Een gedachte over “Een woord is een woord

  1. Ni meer dan normaal Theo, de visies en de waarden zou moeten zijn: respectvol, oprecht, eerlijk en proberen en ik zeg wel..proberen voor een groot aantal van “de kiezer en niet-kiezer” toch iets te betekenen!!!!! Het heeft daar lang genoeg geduurd zeker!!!! Normaal zou ik mij hier niet over uitlaten, maar toch “doe beroep op de vrijheid van meningsuiting!!!!
    Hoe wast ook alweer “We kunne da” zeker in Lubbeek, ben ervan overtuigd!!! Dit neemt niet weg dat er sommige andere vrienden van me(op andere lijsten) minder zijn!!! maar daar moet toch iets gebeuren zenne!!! das nu is echt se, soep mè ballekes!! Ben er zeker van dat jullie een enorm resultaat opleveren in de gemeente!!! en dit aan verschillende dingen te danken, maar zeker van de splitsing van verschillende partijen!!! en hier gaat de vlieger ni altijd op van de quote: veel kleintjes maken een groot!!!!
    groeten,

Geef een reactie

