Illegale Algerijn

Ik ga vandaag in beroep. Ik teken derdenverzet aan tegen dit onbegrijpelijk rechterlijk dwangbevel om deze gevaarlijke illegale Algerijn vrij te stellen een paar uur voor zijn repatriëring en zo maanden van voorbereidend werk teniet te doen. Ik zal er alles aan doen om het te winnen zodat ik hem alsnog kan uitwijzen. Al zal het natuurlijk niet evident zijn om hem terug te vinden…

Ik stuur ook vandaag nog een brief naar de stafhouder van de Luikse balie en aan de voorzitter van het bureau voor juridische bijstand om de leugens van de PRO DEO advocaat aan te klagen. Deze PRO DEO advocaat heeft in zijn betoog manifest GELOGEN tegen de rechter door te zeggen dat er nog een 9ter procedure voor medische regularisatie loopt bij de Dienst Vreemdelingenzaken wat NIET WAAR is. Deze 9ter procedure is al sinds 3 juli 2015 ONONTVANKELIJK verklaard en dus VERWORPEN door mijn administratie.

7 gedachtes over “Illegale Algerijn

  1. Het zou mij echt verheugen en gerust stellen dat wij ook eens een regeringsleider als Trump mochten krijgen. Het goed gevoel van de Belgen zou weer verbeteren. Ook geldig voor een ander maar beter Europa.

  2. Kan ik mij ergens laten ONTBELGEN ? Ik ben beschaamd om Belg genoemd te worden, wat een komisch drama elke dag met ons belasting geld.

  3. Wat is dat toch met die rechters ? Moeten ze zelf de precedenten in het dossier niet nachecken ? Allez zeg, gewoon voortgaan op pro deo advocaat van beklaagde of beweringen van beschuldigde zelf ? Of is er nog iets anders met die rechters ? Zijn ze toch activisten tegen minister van Justitie, tegen Vlaanderen? Tegen beleid dat door Vlaamse mandatarissen gevoerd wordt ? Wat is dat toch met LUIK ? En de Waalse tegendraadse mentaliteit ? Ceta ? Niet bestraffen van verkeerboetes, het zoveelste PS schandaal en geschoemel in de intercommunales ?

  4. Niet altijd heb je gelijk, maar deze keer zeker! Wat je nog niet weet is dat de rechtbanken in het zuiden van ons land een bende idioten zijn die met een natte vinger oordelen, en totaal wereld vreemd zijn, hun dossiers niet kennen niet opvolgen en geen onderzoek daden stellen. Geloof me ik weet waar ik over spreek!

  5. Met de dag wordt alles meer en meer duidelijk. Diegenen die de moeite (nog) doen om de dagelijkse actualiteit te volgen hebben de rode draad doorheen deze soap reeds lang opgemerkt. Namelijk : sabotage. Dit is geen alleenstaand geval meer. Vanuit de ivoren toren doet men zelfs niet meer de moeite om dit te verbergen wegens ongenaakbaar. Het is zelfs zo erg dat de aandachtige toeschouwer zich kan wagen aan voorspellingen : wanneer de volgende sabotage ?

  6. @Leo
    Ik zou het geen sabotage durven noemen, maar ik kan je woordkeuze wel smaken. Stel u voor, we nemen de VS als voorbeeld, er zijn mensen die voor Trump zijn en er zijn mensen die tegen zijn.
    Dus de populatie is verdeeld tussen 2 groepen. Mensen met denkwijze A en denkwijze B.
    Als de A’s zeggen we willen naar boven, en B zegt we gaan naar onder. zowel A als B kan de ander beletten te klimmen of te graven.
    Het is voor mij geen sabotage, het is een poging om vast te houden aan een ideaalbeeld dat voor een groot deel mensen niet mogelijk, of overtuigend is. Er is als het ware een verzet tegen een overwicht..
    De vraag die ik mij stel, gaan we met zen allen klimmen, of graven, maar wel liefst in 1 richting.

    Goe bezig btw Theo

Geef een reactie

