Terugnameakkoorden

Ik ondertekende tijdens mijn mandaat een terugkeerakkoord met:
Nigeria
Marokko
Somalië
Kazachstan
Togo
Kameroen

Nog op mijn verlanglijstje:
Algerije
Tunesië
Irak
Senegal

Ik heb nog twee jaar. Ik word nog een echte diplomaat 😉.

IMG_8264.JPG

 

4 gedachtes over “Terugnameakkoorden

  1. Eindelijk iemand die werkt en zijn verantwoorlelijkheid opneemt daar in Brussel, zonderr zich te laten imponrren door ” politiek correcte” journalisten en ” would be” intelectuelen.

  2. Allemaal staten die de geretourneerde niet zullen opvolgen (zoals in Belgie wel het geval is met gedetineerden die voorwaardelijk vrijkomen). Of gaat U mij wijsmaken dat al die teruggestuurden hun volledige straf hebben uitgezeten?

  3. En nog wordt hij afgebroken, maar het volk zit wat hij doet, en dat is goed! Leve facebook, de kranten en “nieuws” misleiden de mensen, maar kijk wat er aan de kant , die van de oppositie gebeurd, het ene schandaal na het andere, heel andere koek, niet verteerbaar!!!!!!

Geef een reactie

