Asielvisa

Deze uitspraak gaat niet over kern van de zaak, maar enkel over de taal van de procedure. De uitbetaling van de dwangsom blijft dus opgeschort. Ik heb nog altijd geen visum afgegeven en niets betaald. 0 €.

Op 7 maart komt de uitspraak over deze principiële en existentiële kwestie voor Europa. Dan spreekt de Grote Kamer van het Europees Hof van Justitie zich uit.

Die avond geef ik net een lezing in Lebbeke. Ik zal zeker dieper ingaan op de uitspraak, welke richting ze ook moge uitgaan.

Iedereen welkom!

img_8389

Een gedachte over “Asielvisa

  1. mr Francken,
    Ik heb u vorige week aan het werk gezien op uw gespreksavond in DP. Ik voelde mij tussen de gele vlaggen en zwarte leeuwen een beetje een vreemde eend in de bijt, doch uw uiteenzetting was overzichtelijk, gestructureerd, verhelderend en helemaal niet tendentieus. Ben met een gerust(er) hart na afloop naar mijn werk gesneld, geen tijd meer voor applaus, discussie of vragenstellen, ik was immers al te laat. Bij deze dus: bedankt voor uw duidelijk betoog, doe zo verder, we voelen ons allemaal toch ietwat geruster met de juiste persoon aan het juiste roer.

Geef een reactie

